Friday, October 29, 2010

Assignment AREEN ADENAN♥Pink Lover

Dearest BLACK BOW DIARIES, pada 21 Oct 2010.Chu minta Minie temankan g jumpa Areen kat kedai makan bapa dia "MATA KUCHING HILLS"

1st perjumpaan tue kiterang(Areen,Shichi & Eva) b1st kat McD untuk diskusi assignment dia.Hehe...cute plak idea & konsep projek assignment Areen.Chu suka sangat.Dia kasi lha point2 penting untuk aku.

Jadi nie lar job yang Areen soh aku buat,design LOGO untuk projek Cake Cafe dia. Kelasss ko dik..muackss;-*



Areen request kat Chu untuk gabungkan color purple & pink.Nak tau x gabungan 2 color nie fav color Areen & rakan kongsi bznes assignment dia Mas. Pastue dia soh Chu fikirkan nama untuk kedai dia.Aku gabungkan nama Areen & Mas------->Masreen.Memandangkan dia buat bznes cake house/cafe..Chu fikir better letak nama cakeries cafe.Cute kan..Masreen Cakeries Cafe,Areen satisfied & setuju sangat dgn nama tue. Logo nie aku buatkan guna simbol stand cake,cherry & love.Sesuai sangat dgn Areen & Mas.


Nie la adik2 aku Areen & Shichi.Areen yang pakai tudung tue,maseh muda lagi & belajar di politeknik.Budak nie aku dah kenal 2 tahun dah since dia form4/5.Memang manja & cute dalam kiterang, namun agak 2wija(bhs swak yea) sikit.hihi..;-p


Areen nie PINK LOVER~~Memang gila sangat kat pink color.Dari lappy,lomo cam,gadget,bilik & etc semuanya pink in color..ehe..

So Chu nak ucapkan TERIMA KASIH banyak kat Areen kerna sudi menggunakan khidmat freelance kakak..(a❤‿❤a) muackss!!love U lil sis!!!

2 comments:

lensahayati.com said...

blogwalking chu :)

CHU MAJORFLAVA said...

hehe..okie dokie dear.nice knowing u;-D