Tuesday, November 9, 2010

Dari Keras seperti Kayu bertukar menjadi Hero REMAJA..;-P

Haha..Pencarian Hero Remaja??Siapa kah lelaki itu??Rasa nak terkuar plak mukus dari idong gelak kat Minie Mouse.Xceli bukan Hero Remaja k.Suka nak kasi gempaq title untuk entry kali nie..

Dulu Minie x suka sangat nak pose amik foto,tapi aku suka PAKSA dia bergambor.Terpaksa gak dia nak berpose2 cam aku..huhu..sayang bini kan,terpaksa jugak nak menurut.Kalo x confirm perang dunia ler jawabnya..

Tapi kan aku nie garang & kasar nak lenturkan si kayu laki aku nie..kesian plak aku tengok.Bukan apa pun korang tau2 lha kan lelaki nie memang segan ckit nak bergambor apatah lagi orang lain yang amik foto.Kadang2 terpaksa gak aku turun padang nak ator pose & capture sendiri foto untuk Minie nih weh...


Yah!Nak ka kck pose camya...ekeke..Pose serius buat Minie.Nie pun aku yang capture.Kalo nak soh gelak pun ko terpaksa ler buat lawak terus aku snap gambor dia SENYUM!!!citt...;-p


Lepas warm-up, baru ler laki aku nih rilek badak nak pose..huhu..ckit2 MALU bin SEGAN dah kurang.Boleh tahan gak ew Minie jadi MODEL..teruja & terkesima plak aku..weewiitt!!!!Kenyit mata ckit...ekeke..bakat terpendam papadom.;-p



Terserlah kemachoan HAMINI MADINI kan..wakaka..practise makes perfect,lama2 ok ler tue!! Next photoshoot akan tiba...tunggu...;-p

Psstt..next year dapat ler soh Minie try masuk MAN HUNT BORNEO.Ada ker??wakaka..Love U syg..muahh!!!

6 comments:

eLLy said...

HEHHEHEHE Akak nie pun klu bab posing kayu jugak ;)

CHU MAJORFLAVA said...

Haha..boleh dilenturkan..try ur best kak;-D

Redbloodsnow said...

haha...mek to bila gik nk bertukar jd dewi remaja ow. 2x5 juak mek keras kdk kayu cam minie ya.

mun catwalk, reti mek. expert! haha

CHU MAJORFLAVA said...

catwalk mek sik dey...coz mek ada hunch back..wakaka..tp disoh jadi dancer dpt!!haha..

PutRee SeJiNjaNg said...

sweet couple...nice pic babe...suka gambar tak2 ya..hehheh

PutRee SeJiNjaNg said...

love ur hair!!!! maok juak..hehhe