Tuesday, November 2, 2010

"Have a Break, Have a LEE FAH MEE"=P


Ya Allah berkedut sudah jari aku nie..hodoh lak rupenyerr...ekeke..korang jangan ler gelak k.Jadi GD nie susah gak nak diramal, kadang2 aku busy sangat sampai x sempat nak kuar LUNCH.Jadi nie lar favvy aku meratah mee mentah gitu jer.


Pecahkan mee sehingga hancur, pastue ko campurkan perencah ke dalam dan goncangkan sehingga sebati adunan tadi..wakaka...=p


Sedia & senang dimakan begitu saja & jimat masa di kala busy.."Have a Break, Have a LEE FAH MEE" enjoy ur meal!!

7 comments:

eLLy said...

ayooo .. tak kan makan mcm tu jeee .. tak baik untuk kesihatan okeyyy

CHU MAJORFLAVA said...

kak...haha..memang x sehat pun.adoiyai.byk GD yang berpenyakitan..ekeke..

Softtouch [Hanim] said...

xpernah sy tgh chu , org mkn maggie mcm nie...mcm makan mamee jer...

CHU MAJORFLAVA said...

gelak plak chu baca komen hanim.sumpah lawak.haaa...jajan keluaran terbaru.tp xleh diamal.habit yang membahayakan kesihatan..ehe..

Redbloodsnow said...

HAAA.DOLOK MEK SUKA MKN MEE GIYA² HEHEHE. NEKTOK...CAM MALAS NK MKN GYA :p BLUEKSS...HEHE

CHU MAJORFLAVA said...

camtok makan tyme bz dear..ehe;-p

PutRee SeJiNjaNg said...

hehhe...sama menu lunch kita babe...mek lunch mee lee fah ya juak hari ya..malas nak kua lunch so rembat jak mee ya..=)