Friday, November 12, 2010

Ipoh Town Kopitiam "Serve U BETTER"

Dear Diary..Memandangkan aku nak interbiu kelmarin 11|11|10.Rabu 10|11|10 balik kerja,Chu trus kidnap Nina nak g mamam sambil blaja kat Ipoh Town.Dia pun setuju dikidnap & bawak sekali bahan2 untuk Chu blajar.Sampai jer situ,ada male office colleague Nina,Abang,bukan gelaran brother tapi his fullname datang kat meja kiterang nak lepak sama.Tapi x leh aw oi..haha..aku belum prepare lagi nak blaja.So dia x nak lar kacau kiterang..ciann...;-p..Im SORRY..blajalah untuk kebaikan k!!


Tapi sempat gak nak amik gambor,eksyen!!..haha..Sebelum tue ko musti lha amik order dulu sebelum blaja.hmmm...nak mamam apa yea???Pose lakonan semata2..



Haa~adoh mak ai!!cat dinding tue sama kaler ngan rambut aku pulok dah ew,cat tumpah kot..wakaka..;-p

Makanan yang diorder sudha sampai!!!!!yummie yippie yeay!!!

Calamansi Plum & Ice Lemon Tea

Semestinya untuk ompuan yang sentiasa mual2 & loyer2 tekak pas balik kerja,baik ko minum benda masam ckit nanti tak lha ko munfuntahfah lepas tuh!!huhu..

Nasi Ayam Special
Menu nie untuk aku..terasa nak mam ayam.Wah gitu~~tapi sob..sob..x habis aw aku makan,sebab sibuk nak menelaah buku & meneliti risalah.Budak baik gitu lho!!

Thai Style Chix Rice
Aku kasi 2.5 bintang jer lha..hehe..mayb bukan citarasa kiterang kot.;-p

Pastue Nina bagi suprise gifts kat Chu tau..Gift & Souvenir dari SINGAPURA.Nak tau apa?Jap lagi aku post ok.

4 comments:

Softtouch [Hanim] said...

nmapk cmm sedap yg kwn chu punya tu..presentation dia kemain lawa lagi..

suka tgk rmbut chu cantiklah...

CHU MAJORFLAVA said...

hanim syg.ehe..tak bapo nak sodap.better minum air sajork.

ekeke..rambut chu makin lebat & tebal cam kena sedut plak bdn chu dlm tue, cekeding.

PutRee SeJiNjaNg said...

mek suka sandwich nya yunk..hehhhe...=)

CHU MAJORFLAVA said...

mek bok 2 x mam cya..hmm..k breakfast boleh ctok.huhu