Thursday, November 25, 2010

Mengidam--->Mini Studio B&W

Salam Khamis y'all!apa cer??hehe..sorry k x update blog nie,sebab Chu busy kat office & freelance job.Freelance job pun ada gak yang Chu terpaksa tolak sebab busy sangat & byk custom album yang urgent.Chu x dpt nak commit & yang pasti ko patut gak share kantau ngan member lain kan.;-)Biarlah rezeki bidang nie sama2 merasa.Kadang2 aku bagi lha template kat dowg senang sikit nak buat layout custom.huhu..

Btw selama nie Chu mengidamkan Mini Studio B&W kat rumah,selesa sikit nak buat kerja & berkarya.Xceli buat masa nie Chu tangguhkan dulu.



Cam nie ar plan Chu akan datang tapi not 4 next year k,coz Chu & Minie tengah kumpul duit untuk lansung yang SATU tue dulu.InsyaAllah planning akan datang kalo ada rezeki lebih.

Haa~~Ada kurang ar kat desk/table set tue..;-D


Kalo ada Imac cam best jer kan buat freelance.Adoiyai bului ma;-(...impian sajork k.Gerenti ko aku buat kerja 247 x tdo,confirm banyak gak job aku x tolak weh..wakaka..lebih2 lagi 2 lappy kat kiri & kanan aku,kalo Imac kat tengah tue terpaksa lha aku guna idong & dagu lar jawabnya..;-p

*STRESSFULL & DEMAM*

2 comments:

eLLy said...

insyallah satu hari nanti akan tercapai impian mu itu..

tak sihat ye.. jng lupa mkn ubat yee

CHU MAJORFLAVA said...

Insyaallah sis!!mudahan..aminnn..lebiu;-*