Thursday, December 16, 2010

Harlow!!!

hehe..harlow semua sambil angkat kening!!!Sekian lama aku tak muncul lam blog..arini aku membalas dendam berblogging k u'oll.Xceli banyak cite nak share nie..tapi nak start tang mana pun aku dah x tau yang ner satu aku nak buat dulu..kui kui kui..


Aritu aku temankan minah nie g shopping white high heels kat SPRING untuk akad nikah dia pada 24hb Disember nanti..kepak kepak kebum kebum nak kawin nak kawin yeayeay!!Btw introducing my bff,YANIE. Pada 25hb Disember next week YANIE akan melansungkan perkahwinannya dengan jejaka pilihannya HAZRIE,diorang nie dah 5 tahun kapel.Wah!!love strong gitu..ehehe..

Malam tue kiterang gi ler SPRING nak carik heels 4 her akad nikah ceremony.Kiterang berkenan kat heels nie,very simple & elegant.Semestinya white creamy menjadi pilihan.



Pastel color sesuai bebeno untuk majlis akad nikah tue nanti..match gak dengan baju akad nikah YANIE nanti.Cam aku plak x sabar nak kawen ko noks...huhu..pas g shopping kiterang gi lha mamam...mamam apa yea???


Tadaaa.....~~~ GRILLED BEEF BURGER!!!Favvy aku lha kat Simpang 3,Wajib order 2 untuk aku melahap.ekeke..



BFF dinner menu untuk YANIE & CHU.wootwoot!!yummie2!!!


Ceaa...nie lha bakal pengantin baru kita untuk penutupan tahun 2010 nie..Awal aku nak wish nie oitz..hehe.."Selamat Pengantin Baru YANIE & Semoga Majlis Perkahwinan berjalan dengan lancar,bahagia & berkekalan hingga ke anak cucu. Nanti aku update Majlis Perkahwinan YANIE pada tarikh 25hb Disember nanti k.

Mikrofon plzz....aku nak nyanyi ckit..testing2 1,2,3..asal tak pecah jer suara kan..ekeke..ehemm..

Kompang di palu pengantin baru
Duduk bersanding tersimpul malu
Kompang di palu penganti malu
Moga bahagia ke anak cucu
Kami doakan moga berkekalan
Selamat sejahtera hingga akhir zaman

ekeke..aiseyman sengau lha.hancor2!!!


3 comments:

mrs. daydeck said...

yah alu ngeluar pantun kawan.. steady chu.. haha..

CHU MAJORFLAVA said...

haha..kasmi..ngular tyme tuk.

Redbloodsnow said...

kck aie kasut yanie ya. rindok mek diat :)