Monday, October 10, 2011

Suasana kerja umur 60 tahun..



Apatah lagi Chu,sebagai seorang pereka grafik,camno plak ghupanyer Chu pada usia 60 tahun nanti.wakaka.."rambut curl beruban putih sambil mengait depan komputer".Suasana pun bertukar cam rumah pengaseh & wad sakit dengan bau minyak angin cap kapak lagi,adoiyai.Kalo Chu lha baik berehat,beramal ibadat & jaga cucu kot.Designer Chu MajorFlava tukar ke designer Nek Uban.haha..Neway sharing is caring...so funny & so true!!


9 comments:

L@dyKichiMachiko said...

hehehe....so funny! mun umo pnjg sempat merasa suasana tok.mun sik pun mek pencen awal..dah sik larat dah keja nk nunggu umo 60.

nadiaazira said...

bau minyak angin cap kapak tu memang obviously akan ada lar kalau da tua2 nanti...hahaha...like my mum n granny... =)

Dilakochan said...

haha!
Kite perasan pix ni elok lps habis sesi budget jumaat lepas!

Tapi mmg yelah, ape yg dorang ni sebok nk lanjut pencen 60thn!

Mcm xde org muda yg nak sambung kerja.
Konspirasi org atas ah ni, gaji dh sedap, xnak pencen awal! T___T

Redbloodsnow said...

hahaha...perey mek bc yunk! hikss

Noni Safuani said...

x sanggup lah keja sampei 60..kmk mejin gigi batu pandei tkuar time keja ya..ish..x mok eyh..

AmirFX said...

So true.. haha.. Abis orang muda2 sekpat nak carik kerja gik dah...

Lulu Caldina said...

1st time datang sini ;)

Uchi kay-f @hmad said...

oitx2 perli ka ni?

eVa said...

haahhaah.. aok eyhh... susah eyh.. x stuju langsonggg